سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رنگ بندی لمینت متحرک داریم یا خیر ؟

یه سری توضیحات درباتره تبادل لینک و بک لینک

یه سری توضیحات درباتره تبادل لینک و بک لینک دایرکتوری بخشی از فضای یک وب سایت است که باعث به وجود آمدن الگوریتم پیوند دهی سایتها/وبلاگ ها و از این طریق موجب پیشرفت آدرس های ثبت شده در موتور لینکدهی خود بوده و به همین دلیل گوگل بخش بزرگی از شیوه امتیاز دهی خود را به دایرکتوری ها اختصاص میدهد. تیم سئو شرکت مهندسین راه سبز حامی سایت مقالات دانشجویی توانست در عرض 20 روز رنک وبلاگ را به 2 برساند.

 

یه سری توضیحات درباتره تبادل لینک و بک لینک

 


تبادل لینک اتوماتیک یه سری توضیحات درباتره تبادل لینک و بک لینک تمام سایتهایی که به ODP معرفی می شوند، وارد لیست آن نمی گردند. ODP خود را اعتلافی از شهروندان اینترنت می داند که فضای وب را برای بقیه جمعیت اینترنت سازمان دهی می کنند. این شهروندان اینترنت مأموریت خود را جمع آوری مطالب بد و بدون کاربرد و نگهداری بهترین مطالب می دانند. از آنجایی که ویراستاران ODP بدون دستمزد کار می کنند، این مطلب را می رساند که آنها اندکی جهت گیری ضد تجاری دارند. آنها تنفر خود نسبت به آنچه آن را «مزرعه لینکهای همکاری» می نامند، مخفی نمی کنند. بنابراین وب سایت شما می بایست با مطالب حقیقی و اصلی و با حداقل لینکهای همکاری با هر هدفی، منقوش شده باشد تا در ODP لیست شود. مطلب دیگر این است که ورود به لیست ODP ربطی به محبوبیت سایت شما، که با تعداد لینکهایی که به آن داده شده است تعریف می شود،

 

بر خلاف آنچه در گوگل و برخی دیگز از موتورهای جستجو شاهد آنیم. در ODP شما واقعاً فقط باید یک نفر را تحت تأثیر قرار دهید: ویراستاری که سایت شما را بررسی می کند. ODP این فرصت را به یک سایت واقعاً خوب می دهد که به لیست چندین موتور جستجوی برتر وارد شود حتی اگر سایت هنوز زیاد محبوب و معروف نباشد. بنابراین ODP راهی را فراهم ساخته که مشکل وحشتناک عدم نمایش سایت در موتورهای جستجو به خاطر عدم محبوبیت و عدم محبوبیت و شهرت به خاطرعدم نمایش در موتورهای جستجو را حل می کند. باید توجه داشت که ODP سایتها را رتبه بندی نمی کند. یا سایتها را لیست می کند یا نمی کند.

 

 

تبه بندی اطلاعات در زمان جستجو توسط موتورهای جستجو با استفاده از اطلاعات ODP انجام می شود. به هر حال به نظر می آید ورود به ODP می تواند به رتبه سایت شما در بیشتر دیگر موتورهای جستجو کمک کند. روش ثبت سایت در ODP همانند یاهو، می بایست مرتبط ترین دسته به موضوع یه سری توضیحات درباتره تبادل لینک و بک لینک سایت خود را انتخاب کنید و مستقیماً از صفحه همان دسته، سایت خود را معرفی کنید. برای معرفی سایتهایی به زبان غیرانگلیسی، به بخش world رفته و زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس به دنبال دسته مورد نظرتان بگردید. دقت کنید سایتهای فارسی را در دسته persian ثبت کنید.یه سری توضیحات درباتره تبادل لینک و بک لینک آدرس سایت خود را در دسته مورد نظر از طریق لینک “پیشنهاد آدرس” ثبت کنید تا توسط ویراستاران بررسی شود.